سبد خرید

چرا وردپرس را یاد بگیریم؟ دلایل قانع کننده در سال 2024

چرا وردپرس را یاد بگیریم؟
دلایل قانع کننده در سال 2024

آنچه در این مقاله می‌خوانید 📚

اگر به دنبال ورود به طراحی وب هستید، یادگیری وردپرس یک مکان عالی و پولساز برای شروع است. وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های طراحی وب است که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. حتی خود ما هم در آکادمی خاکی از پلتفرم محبوب وردپرس استفاده می کنیم.

این اهمیت یادگیری مهارت طراحی سایت با وردپرس را نشان می دهد. یکی از نکات مهم در مورد وردپرس این است که استفاده از آن نسبتاً آسان است. حتی اگر اهل فن آوری و کدنویسی نیستید، باز هم می توانید یک وب سایت زیبا با وردپرس ایجاد کنید و از طریق آن کسب درآمد کنید. حتی می توانید با یادگیری این مهارت، برای دیگران هم سایت طراحی کنید و درآمد هفتگی بسیار بالایی کسب کنید.

چرا باید در سال 2024 وردپرس را یاد بگیریم؟ - آکادمی خاکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید 📚

quote1
quote1

آیا اخیراً متوجه شده اید که با ایده ایجاد وب سایت خود دست و پنجه نرم می کنید؟ شاید شما کارآفرینی باشید که مایل به راه اندازی یک کسب و کار هستید اما تجربه ای در کدنویسی یک وب سایت ندارید. اگر چنین است، جای نگرانی نیست! وردپرس شما را تحت پوشش قرار داده است. در این وبلاگ، ما بحث می کنیم که چرا وردپرس ضروری است و چگونه می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را به راحتی راه اندازی کنید!

quote2
quote2
» چرا وردپرس را یاد بگیریم؟ دلایل قانع کننده در سال 2024

وردپرس چیست و طراحی وب وردپرس چیست؟

وردپرس یکی از ابزارهای پیشرو برای ایجاد وب سایت در جهان است و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می شود. این بدان معنی است که این ابزار مدیریت محتوای وب سایت خود، ایجاد یک وبلاگ و قرار دادن آن در وب سایت خود را به گونه ای آسان تر می کند که از نظر بصری جذاب باشد و همچنین دسترسی بهتری به مشتریان بالقوه داشته باشد.

 


معمولاً ایجاد یک وب سایت مستلزم استخدام فردی با دانش کدنویسی برای ایجاد یک وب سایت آنلاین از ابتدا است. طراحی این وب سایت و همچنین مدیریت بهینه سازی back-end سایت به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. وردپرس، کار را برای کسانی که می خواهند یک وب سایت راه اندازی کنند اما دانش فنی انجام این کار را ندارند و نمی خواهند برای طراحی وب سایت خود کدنویس استخدام کنند، آسان تر می کند.

 

آنها قالب ها و پلاگین های مختلفی را ارائه می دهند که کار را برای شما انجام می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیدمان وب سایت خود را طراحی کنید و ارائه دهنده میزبانی وب سایت خود را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند.


در زیر به مزایای وب سایت وردپرس و اینکه چرا باید وردپرس را برای طراحی وب سایت خود انتخاب کنید، صحبت می کنیم😊

 


در اینجا برخی از مزایای خاص یادگیری وردپرس آورده شده است:

 

1- شما می توانید به راحتی وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید

وردپرس دارای انبوهی از ویژگی ها و ابزارها است که ایجاد وب سایت های زیبا را آسان می کند.

شما به هزاران افزونه و تم دسترسی خواهید داشت. وردپرس دارای اکوسیستم عظیمی از پلاگین ها و مضامین است که می توانید از آنها برای گسترش عملکرد وب سایت خود استفاده کنید. پلاگین هایی برای همه چیز از SEO گرفته تا یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی وجود دارد، و برای هر نوع وب سایتی که قابل تصور است تم هایی وجود دارد.

 

 

شما می توانید به یک انجمن پر جنب و جوش بپیوندید. همانطور که در بالا ذکر شد، وردپرس دارای یک جامعه بزرگ از کاربران و توسعه دهندگان است. این انجمن فوق العاده حامی است و شما همیشه می توانید فردی را پیدا کنید که مایل باشد به شما کمک کند یا به سوالات شما پاسخ دهد.
همچنین اگر درخصوص وردپرس سوالی دارید می توانید از چت آنلاین آکادمی خاکی سوالات خود را از ما بپرسید تا عاشقانه به شما کمک کنیم💚

 

 

بنابراین اگر به طراحی وب علاقه مند هستید، یادگیری وردپرس یک مکان عالی برای شروع است. شما می توانید وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید، به یک انجمن پشتیبانی بپیوندید و به هزاران افزونه و تم دسترسی داشته باشید.

وردپرس یک پلتفرم بسیار همه کاره است
وردپرس یک پلتفرم بسیار متنوع است و می تواند برای انواع سایت های مختلف استفاده شود. اگر به دنبال ورود به طراحی وب هستید، یادگیری وردپرس یک مکان عالی برای شروع است. شما می توانید وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید، به یک انجمن پشتیبانی بپیوندید و به هزاران افزونه و تم دسترسی داشته باشید.

 

 

2- ارائه دهندگان هاست زیادی به طور خاص به وردپرس اختصاص داده شده اند

اگر به دنبال یک ارائه دهنده میزبانی وب قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید، گزینه های زیادی وجود دارد که به طور خاص برای وردپرس طراحی شده اند. این ارائه دهندگان ویژگی ها و ابزارهای عالی را به طور خاص برای وب سایت های وردپرس ارائه می دهند که ما در دوره جامع وردپرس آکادمی خاکی، برای هنرجویان این دوره کد تخفیف خرید هاست و دامنه قرار اده ایم تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت، برای سایت خود هاست و دامنه خریداری کنند.

 

 

3- وردپرس یک انتخاب عالی برای هر اندازه کسب و کار است

وردپرس یک انتخاب عالی برای مشاغل با هر اندازه ای است، شروع یک کسب و کار از ابتدا یا در حال حاضر داشتن یک کسب و کار بزرگ، شما می توانید یک وب سایت آنلاین عالی بسازید یا به راحتی از پلتفرم دیگری به وردپرس تغییر دهید.

 

 

4- وردپرس یک پلتفرم عالی برای وبلاگ نویسان است

اگر وبلاگ نویس هستید، یادگیری وردپرس یک راه عالی برای بهبود وبلاگ شما است. وردپرس دارای ویژگی ها و ابزارهای زیادی مخصوص وبلاگ نویسان است، مانند ابزارهای سئو داخلی، ادغام رسانه های اجتماعی و هزاران افزونه و تم. اگر اصول وردپرس را بدانید، ساختن یک وب سایت وبلاگ وردپرس برای خودتان در دسترس شماست.

 

 

 

5- وردپرس بسیار کاربر پسند است!

یکی از مزایای اصلی استفاده از وردپرس این است که بسیار کاربر پسند است. شما می توانید تمام تغییرات ایجاد شده را به صورت زنده مشاهده کنید و هر چیزی را مطابق میل خود به روز کنید، می توانید با طراحی عالی تجربه کاربری آن در هر مرحله راهنمایی شوید.

 

 

6- وردپرس بسیار سازگار با موتورهای جستجو است

یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس این است که برای موتورهای جستجو بسیار مناسب است. این بدان معناست که وب سایت شما بیشتر در نتایج جستجو نمایش داده می شود که می تواند منجر به ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتر شود. شما می توانید از بسیاری از افزونه های رایگان یا پولی برای دریافت کمک در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) استفاده کنید که در چند مرحله با بهینه سازی موتور جستجوی درون صفحه انجام می شود.

 

 

7- وردپرس بسیار قابل تنظیم است

یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد وردپرس این است که بسیار قابل تنظیم است. شما می توانید ظاهر و ظاهر وب سایت خود را با تم ها تغییر دهید و می توانید ویژگی هایی را با افزونه ها اضافه یا حذف کنید. اگر کمی دانش کد نویسی دارید، می توانید یک قدم جلوتر بروید و مطابق میل خود تغییرات سفارشی ایجاد کنید ولی اگر هم هیچ دانش کدنویسی ندارید بازهم جای نگرانی نیست.

 

 

8- وردپرس برای تجارت الکترونیک عالی است

وردپرس همچنین برای مشاغل تجارت الکترونیک عالی است. افزونه ها و تم های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. اتصال یک روش پرداخت هرگز بدون وردپرس آسان نبوده است، به معنای واقعی کلمه فقط چند کلیک طول می کشد تا روش های پرداخت خود را به هم متصل کنید و وب سایت وردپرس خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین زنده کنید.

 

 

9- وردپرس توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود

یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس این است که میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. این بدان معنی است که جامعه بزرگی از طراحان و توسعه دهندگان وجود دارد که می توانند به شما در زمینه وب سایت شما کمک کنند.

 


1- وردپرس دارای 60.8 درصد سهم بازار در صنعت CMS است و 14.7 درصد از وب سایت های برتر دنیا از آن پشتیبانی می کنند.

 


2- بیش از 500 وب سایت هر روز با استفاده از وردپرس ایجاد می شوند، در حالی که تنها 60-80 وب سایت در روز بر روی پلتفرم هایی مانند Shopify و Squarespace ساخته می شوند.

 


3- فهرست پلاگین وردپرس شامل بیش از 55000 افزونه است که WooCommerce 22% از 1 میلیون سایت برتر تجارت الکترونیک در جهان را در اختیار دارد.

 

 


10- طیف گسترده ای از افزونه ها و تم ها برای وردپرس موجود است

یکی از بهترین چیزها در مورد وردپرس، طیف گسترده ای از افزونه ها و تم های موجود است. تقریباً برای هر چیزی می توانید یک پلاگین یا تم پیدا کنید و این باعث می شود وب سایت خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

 

 

11- وردپرس دائما در حال به روزرسانی است

یکی دیگر از مزایای استفاده از وردپرس این است که به طور مداوم به روز می شود. این بدان معنی است که شما همیشه به آخرین ویژگی ها و به روز رسانی های امنیتی دسترسی خواهید داشت.

 

 

12- انجمن وردپرس بسیار مفید است

انجمن وردپرس بسیار مفید است و منابع زیادی برای کمک به یادگیری این پلتفرم وجود دارد. شما فقط درخواست خود را در رابطه با وب سایت وردپرس خود ارسال می کنید و توسط جامعه عظیم گیک های وردپرس پاسخ داده می شود.

 

 

13- مشاغل زیادی برای توسعه دهندگان وردپرس وجود دارد

اگر به دنبال ورود به طراحی وب هستید، یادگیری وردپرس یک مکان عالی برای شروع است. شما می توانید وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید، به یک انجمن پشتیبانی بپیوندید و به هزاران افزونه و تم دسترسی داشته باشید. و از آنجایی که وردپرس بسیار محبوب است، مشاغل زیادی برای توسعه دهندگان وردپرس وجود دارد.

 

 

 

نتیجه

یادگیری وردپرس مزایای زیادی دارد، از جمله توانایی ایجاد وب‌سایت‌هایی با ظاهر حرفه‌ای، پیوستن به یک انجمن پشتیبانی و دسترسی به هزاران افزونه و تم. اگر به طراحی وب علاقه دارید، یادگیری وردپرس در سال 2024 یک زمان عالی برای شروع است. به این دلیل که روزانه میلیون ها کسب و کار سنتی، به فروش آنلاین روی می آورند و شما از این فرصت پولساز می توانید بسیار استفاده کنید.

 

به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد یادگیری مهارت طراحی سایت با وردپرس و کسب درآمد از آن را دارید و این مقاله را خواندید، میتواند نشانه ای از سمت خداوند برای شما باشد تا قدم در این مسیر در دوره جامع ما بگذارید تا این مسیر را با پشتیبانی دائمی در کنار همدیگر طی کنیم.

از پایین صفحه می توانید 4 جلسه ابتدایی آموزش جامع وردپرس آکادمی خاکی را مشاهده و سپس در این دوره شرکت کنید.

فرصت شغلی پرسود طراحی سایت با وردپرس

با افزایش سهم وردپرس در صنعت توسعه وب، یادگیری توسعه وردپرس به صورت آنلاین فرصت های فراوانی را برای علاقه مندان باز خواهد کرد. شما می‌توانید نه تنها به عنوان یک توسعه‌دهنده وردپرس کار کنید، بلکه می‌توانید فرصت‌های آزاد مرتبط با توسعه تم و افزونه، طراحی گرافیک و پشتیبانی فنی در میان دیگران را نیز دریافت کنید. به عنوان یک پیمانکار مستقل، افراد می توانند تا 20 میلیون تومان برای هر پروژه درآمد کسب کنند.

سوالات متداول - توجیه برای یادگیری وردپرس

بله، وردپرس با رابط کاربری دوستانه‌اش، برای تازه‌واردان نیز مناسب است. ما داخل دوره جامع آکادمی خاکی از سن 18 تا 50 سال هنرجو داریم!

 

بله، وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا سازگاری بالایی با SEO دارد. شاید برای شما جالب باشد تمامی سایت آکادمی خاکی با وردپرس طراحی و اجرا شده است.

خیر، وردپرس به صورت رایگان در دسترس است، اما برخی از پلاگین‌ها و قالب‌ها نیاز به هزینه دارند. همه این ها را هم در فصل دوم دوره جامع از ما می آموزید. نگران نباشید

دوره جامع آموزش وردپرس و درآمدزایی آکادمی خاکی، گارانتی 100% بازگشت وجه دارد چونکه ما به دوره 80 ساعته عملی و تجربی خودمان ایمان کامل داریم.  همچنین دوره جامع ما پشتیبانی دائمی دارد.

 

مشاهده سرفصل های دوره جامع وردپرس و درآمدزایی

شما نه‌تنها می‌توانید وب‌سایت‌های تجاری پویا بسازید، بلکه یاد بگیرید که چگونه وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و رزرو را با استفاده از CMS وردپرس در میان دیگران توسعه دهید. علاوه بر این، اگر بیشتر به توسعه جلویی علاقه دارید، می توانید دست خود را روی توسعه پلاگین و تم در کنار هم امتحان کنید.

قالب های وردپرس قالب هایی از قبل موجود هستند که می توانید از آنها برای شخصی سازی ظاهر و احساس سایت وردپرس خود استفاده کنید. این تم ها به کاهش زمان صرف شده برای کدنویسی یک رابط جلویی از ابتدا کمک می کنند و همچنین ویژگی های زیادی را ارائه می دهند. در حال حاضر بیش از 4000 تم موجود در CMS وجود دارد.

در حالی که اگر دانش کدنویسی یاد داشته باشید احتمال اینه بعدا به شما کمک داشته باشد وجود دارد ولی شاید برای شما جالب باشد ما در وبسایت آکادمی خاکی بدون هیچگونه کدنویسی تمامی صفحات را طراحی و بخش های مختلف آن را پیاده سازی کرده ایم.

پس نگران کدنویسی نباشید.

بله، شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه رابط کاربری وب سایت خود را برای صفحه نمایش تلفن همراه بهینه کنید، هنگامی که شروع به یادگیری توسعه وردپرس به صورت آنلاین می کنید.

 

ما در دوره جامع وردپرس بصورت کامل واکنش گرایی در موبایل و تبلت را هم به شما در کنار دسکتاپ یاد داده ایم.

5 1 رتبه
رتبه بندی مقاله
آخرین
guest
0 دیدگاه ثبت شده
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات