سبد خرید

10 تکنیک کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس

آنچه در این مقاله می‌خوانید 📚

اگر به دنبال گرفتن سفارشات طراحی سایت هستید ولی نمیدانید چگونه و تضمینی پروژه های طراحی سایت را بدست آورید، خبر خوبی براش شما دارم!

شما میتوانید بدون نیاز به دانش کدنویسی، به سادگی و با کمک ابزارهای طراحی وب، سفارشات طراحی سایت خود را انجام دهید. این روش های پروژه گرفتن بسیار ساده ولی در عین حال کارآمد هستند و میتوانید با کمترین هزینه، به مشتریان جدید و سفارشات گران قیمت دست یابید!

drf min

آنچه در این مقاله می‌خوانید 📚

quote1
quote1

شما با دانش فوق العاده ای که دارید با چند کلیک ساده میتوانید طرح مورد نظرتان را برای مشتریان خود ( کارفرما) انتخاب کنید و با ویرایش محتوا و افزودن تصاویر، سایت مشتریانتان را طراحی کنید. پس از اتمام طراحی، سایتی که شما برای مشتریانتان طراحی کرده اید تبدیل به نمونه کار شما و رزومه قوی شما خواهد شد و پس از آن میتوانید سفارشات بیشتری را نیز دریافت کنید!

 

در این مقاله مفید به شما ۷ روش جذاب و خلاقانه برای کسب درآمد از طریق طراحی وب‌سایت با وردپرس را آموزش خواهیم داد.

پس با ما همراه باشید تا در جهت رسیدن به هدف‌های مالی خود قدم بردارید…

quote2
quote2

طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، به دلیل سادگی و قابلیت تنظیم بالا به شکل گسترده‌ای شناخته شده است. زبان فارسی نیز از این سیستم مدیریت محتوا پشتیبانی می‌کند و استفاده از آن برای طراحی وبلاگ‌ها و سایت‌های اینترنتی از جمله راه‌های بروز‌رسانی و نوآوری در بخش تحریریه بازار موجود است.

 

پیش نیاز گرفتن سفارشات طراحی سایت

برای گرفتن سفارشات طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی، نیاز است تا ابتدا به شناخت دقیقی از خود و توانایی های خودتان برسید. در این مرحله، تعیین تکلیف برای شما بسیار حائز اهمیت است و باید با طراحی سایت با وردپرس کامل آشنا باشید و حتماً دوره های آموزش وردپرس را گذرانده باشید!

مشخص کردن تمامی نیازهای خود برای طراحی سایت، شامل طراحی و دیزاین حرفه ای صفحات با المنتور و سایر صفحه ساز ها، قابلیت نمایش و محتوایی و… بسیار مهم است که دوره جامع طراحی سایت بدون کدنویسی در مورد آن می‌تواند به شما کمک کند.

 

آموزش وردپرس - آکادمی خاکی


پس از شناخت تمامی نیازهای خود، با تعریف اصولی و ساختاری صحیح، می‌توان به کار طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی با خیال راحت پرداخت. در طراحی سایت با وردپرس، امکانات بسیار متعددی وجود دارد که به شما این اجازه را می‌دهد تا به خواسته‌های خود به صورت چندرسانه‌ای عمل کنید. استفاده از ابزارهای هوشمند وردپرس باعث می‌شود تا به راحتی و با دقت بالا اقدام به طراحی و بهینه سازی وب سایت خود بکنید.

طراحی و ساخت سایت برای هر کسب و کاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند تا فضایی برای خود در فضای مجازی فراهم کنند. اگر چنین فضایی را برای کسب و کار خود راه اندازی کرده باشید، جذب مخاطبین و بالا بردن سطح درآمد شما از طریق این فضای مجازی می تواند بسیار مفید باشد.

در حالی که بسیاری از کسب و کارها برای طراحی سایت خود به برنامه نویسان و وب‌طراحان وابسته هستند، به دلیل هزینه‌های بالا و بروز مشکلاتی که با تغییرات نیازهای کسب و کارها پیش می‌آیند، این راه حل مناسبی نیست!

وردپرس یک سیستم کارآمد و ساده برای طراحی سایت است که توسط کسب و کارها به عنوان ابزاری برای طراحی سایت بدون کدنویسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از وردپرس، شما قادر خواهید بود تا بدون اینکه نیازی به آشنایی با زبان‌های برنامه نویسی داشته باشید، سایت خود را بسازید.



wordpress



از آنجا که وردپرس به عنوان یک ابزار رایگان و باز استفاده می‌شود، هزینه خاصی نمی‌طلبد و بسیاری از افراد و کسب و کارها قادر به ساخت سایت خود با استفاده از وردپرس هستند.همچنین ، استفاده از وردپرس نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارد و جنبه های مختلف تنظیم روی سایت با استفاده از پلاگین‌های مختلف قابل انجام است. این به این معناست که می توانید هر قسمتی از سایت خود را به سادگی تغییر دهید و بدون دردسر آن‌را به سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب، شما قادر خواهید بود با استفاده از وردپرس، سایت خود را به آسانی و بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی ساختاردهی کنید و درآمد مناسبی از طراحی سایت با وردپرس به دست آورید. در صورتی که با فضای وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی آشنا نیستید، میتوانید کاملاً رایگان از اینجا شروع کنید:

«  مقاله : طراحی سایت بدون کدنویسی رو از کجا شروع کنم؟  »

young graphic designer working office1 min e1683712862756


امروزه طراحی وب سایت از ضروریات هر کسب و کاری است. با افزایش تعداد ورودی های جدید به دنیای آنلاین، اجرای یک پروژه طراحی سایت برای همه بیش از پیش ضروری شده است. اما در بسیاری از موارد، برای گرفتن پروژه طراحی سایت، نیاز به رقابت با رقبای دیگر و داشتن روابط خوب با مشتریان است.

در این مقاله، به 10روش تضمینی برای گرفتن پروژه طراحی سایت می پردازیم:

Linkdin Video min

1. تکنیک اول

درج پروژه های قبلی در پورتال های طراحی سایت معروف و پُرطرفدار اینترنتی راهی برای جذب مشتریان جدید است، با داشتن پروژه های حرفه ای در این پورتال ها، مشتریان می توانند برای بررسی کیفیت کارهای شما به سرعت به سایت شما سر بزنند.


2. تکنیک دوم

به دنبال درآمدزایی بیشتر از سایت خود هستید؟ در این صورت، ایجاد محتوای با کیفیت نوشتاری، یکی از بهترین راه های تضمینی برای جذب مشتریان جدید است. رعایت الگوریتم های SEO، باعث می شود سایت شما در صفحات اول موتورهای جستجو قرار گیرد و شما می توانید مشتریان بیشتری را برای خدمات خود بازدید کنید.

تنها داشتن مهارت و تخصص در زمینه طراحی وبسایت کافی نیست تا بتوانید پروژه‌های طراحی وبسایت با درآمد خوبی بگیرید. برای این کار باید به روش‌هایی فکر کنید که بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید!

3 min1 e1683728302845

3. تکنیک سوم

به‌روزبودن با تکنولوژی‌های جدید: با بروزرسانی مداوم بازار طراحی وب‌سایت، به‌روز بودن با تکنولوژی‌های جدید، نرم‌افزارها و ابزارهایی که می‌توان به کار برد، می‌تواند به شما کمک کند تا برای مشتریان فعلی و بلندمدت جذابیت بیشتری داشته باشید.

4. تکنیک چهارم

شبکه‌سازی با حرفه‌ای‌های دیگر: به محض این‌که شروع به کار کنید، باید با حرفه‌ای‌های دیگر در این حوزه، مانند متخصصین سئو و نیروهای تولید محتوا، شبکه‌سازی کنید. این به شما کمک می‌کند تا از آنها برای گرفتن پروژه‌های طراحی سایت بهره‌مند شوید و از تجربیات آنها بهره‌مند شوید.

5. تکنیک پنجم

استفاده از وب سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی معتبر: استفاده از وب سایت های مختلفی مانند پونیشا، کار لنسر، پارسکدرز، پارس فریلنسر، Upwork، Freelancer و Fiverr می تواند به شما کمک کند تا پروژه های بیشتری را برای خود پیدا کنید. این سایت ها به شما امکان می دهند تا پروفایل خود را بسازید، نمونه کارهای خود را ارائه دهید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

2 min

6. تکنیک ششم

استفاده از شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما کمک می کنند تا با افراد مختلفی در صنعت طراحی سایت ارتباط برقرار کنید. با انتشار پست های مرتبط با طراحی سایت، شانس گرفتن پروژه برای شما بیشتر خواهد شد.

7. تکنیک هفتم

ایجاد یک وب سایت، یک تیر و دو نشان! ایجاد یک وب سایت شخصی، به شما کمک می کند تا خود را به افراد مختلف معرفی کنید. در این وب سایت، نمونه کارهای خود را ارائه دهید و به مخاطبان خود امکان برقراری ارتباط مستقیم با شما را بدهید. به این صورت شما هم رزومه کار قوی خواهید داشت و هم بستری دائمی برای بیزینس خود خواهید داشت!

8. تکنیک هشتم

ارائه خدمات رایگان! ارائه خدمات رایگان به مشتریان، می تواند مسیر شما را به سمت گرفتن پروژه های بزرگتر کمک کند. این روش به شما کمک می کند تا با مشتریان، روابطی بلندمدت برقرار کنید و نام شما در صنعت طراحی سایت گسترده تر شود.

9. تکنیک نهم

ایجاد برند، ایجاد برند شخصی، به شما کمک می کند تا خود را در صنعت طراحی سایت معرفی کنید. ایجاد برند شخصی به شما اعتبار بیشتری در بین مخاطبان خود می دهد و شانس گرفتن پروژه بیشتری را برای شما فراهم می کند.

10. تکنیک دهم

ارائه خدمات فوق العاده، ارائه خدمات فوق العاده به مشتریان، به شما کمک می کند تا آنها را به خود جذب کنید. با ارائه خدمات بهتر، شانس گرفتن پروژه بیشتر خواهد شد.

به چه صورت؟  شما برای خدمات خود یک خدمت فوق العاده وسوسه کننده قرار می دهید. بعنوان مثال: پشتیبانی رایگان تا سه ماه برای سایت هایی که ما طراحی می کنیم!


جمع بندی نهایی📝

« این بود از مبحث جذاب و حیاتی گرفتن پروژه های طراحی سایت »

امیدوارم که از مطالعه این مقاله بسیار ارزشمند نهایت استفاده رو برده باشید💝

در این مقاله به 10 روش کاربردی و تکنیک تضمینی گرفتن پروژه های طراحی سایت اشاره شد که اگر آن ها را جدی بگیرید و در حرفه خود (طراحی سایت با وردپرس) مهارت کافی داشته باشید به راحتی میتوانید با سایت هایی که برای دیگر اشخاص یا شرکت ها طراحی می کنید درآمد ماهیانه بین 15 تا 30 میلیون تومان و چه بسا بیشتر را از آنِ خود کنید 🙂

4.2 5 رتبه
رتبه بندی مقاله
آخرین
guest
0 دیدگاه ثبت شده
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات