سبد خرید

17 ایده کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر

17 ایده کسب و کار خانگی
برای نوجوانان ایرانی با کامپیوتر

آنچه در این مقاله می‌خوانید 📚

نوجوانان امروزه مهارت های به روز زیادی دارند که دنیای تجارت می تواند از آنها بهره مند شود. قرار دادن این ایده های کسب و کار آنلاین برای نوجوانان و دانش آموزان می تواند یک فکر ترسناک برای نوجوان باشد، اما پتانسیل کسب درآمد می تواند جرقه مورد نیاز شما باشد.
با مهارت‌هایی که در حال حاضر دارید و اتصال به اینترنت، می‌توانید به خوبی در راه رسیدن به یک جریان درآمد آنلاین جدید باشید. حتی می تواند راهی آسان برای کسب درآمد آنلاین باشد.

17 ایده کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر - آکادمی خاکی

آنچه در این مقاله می‌خوانید 📚

quote1
quote1

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به چه میزان پول نیاز دارم؟

به عنوان یک نوجوان، محدودیت هایی در مورد سرمایه اولیه (پول) و زمان وجود خواهد داشت، اما بسیاری از مشاغل آنلاین وجود دارند که به این موارد نیاز ندارند. ایده‌های فهرست‌شده می‌توانند بر روی برنامه شما کار کنند و به شما این امکان را می‌دهند در حالی که هنوز در مدرسه هستید کار کنید.
برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در دوران نوجوانی یا دانشجویی به یک ایده یا مهارت و یک اخلاق کاری قوی نیاز دارید. در بسیاری از موارد کسب و کار آنلاین، برای شروع به غیر از قیمت اتصال به اینترنت، به صفر پول نیاز است.
اگرچه در اینجا ایده‌های تجاری آسانی برای نوجوانان وجود ندارد، اما همه آنها می‌توانند از راه دور انجام شوند و مانع ورود کمی دارند به این معنی که موانع زیادی برای شروع وجود ندارد. اینها همچنین می توانند سرگرمی های جانبی آنلاین عالی برای نوجوانان باشند.

quote2
quote2
» 17 ایده کسب و کار خانگی برای نوجوانان با کامپیوتر

ایده های کسب و کار آنلاین برای نوجوانان و دانش آموزان

 

 

1. اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی

با افزایش فالوورهای شما، افراد و شرکت ها تمایل دارند با شما ارتباط برقرار کنند. شما می توانید با برندها کار کنید، به یک شرکت وابسته تبدیل شوید، عکس بفروشید و در استراتژی پول سازی خود خلاق باشید.

 

 

اگر به طور منظم در ایتا ، تلگرام و Instagram هستید ، سعی کنید دنبال کننده خود را افزایش دهید. سعی کنید روزانه تولیدمحتوای ارزشمند و یا ارائه محصولات، خدمات و آموزش های ارزشمند داشته باشید. افزودن ارزش به روزهای مردم از طریق طنز، اطلاعات یا هر چیز دیگری که ممکن است برای کسی سرگرم کننده باشد، می تواند شما را به سمت کسب و کار جدیدتان سوق دهد.

 

 

2. کانال یوتیوب

یوتیوب با سرعتی سریع به رشد خود ادامه می دهد. با داشتن دومین موتور جستجوی بزرگ پس از گوگل، مردم در جستجوی همه چیز هستند.

 

 

علاقه خود را پیدا کنید و ویدیوهایی در مورد آن ایجاد کنید. برخی از ایده هایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از جعبه گشایی، بررسی محصول و درس.

 

 

ببینید دیگران چه کار می کنند و آن را در جایگاه خود اعمال کنید. اگرچه دریافت پول زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما اگر به یک استراتژی پایبند باشید، در نهایت می توانید از تبلیغات و حمایت های مالی پول دریافت کنید.

3. چاپ گرافیک بر حسب تقاضا (POD)

اگر مایل به یادگیری برخی از طراحی های اولیه هستید، یک کسب و کار ارزان قیمت این طرح ها را برای کالاهای مختلف از تی شرت، پرچم ساحلی و… تا لیوان استفاده می کند.

بسیاری از شرکت‌های فروشنده برای شما هزینه‌ای (چاپ، بسته‌بندی، ارسال) می‌دهند، بنابراین هیچ هزینه‌ای جز برنامه‌هایی که برای طراحی استفاده می‌کنید و هزینه ماهانه ندارید.

 

 

4. وبلاگ نویسی 

ایجاد وبلاگ بیشتر یک ایده تجاری بلندمدت است، زیرا از 6 ماه تا یک سال طول می کشد تا گوگل متوجه شما شود.

وبلاگ نویسان از تبلیغات، شرکت های وابسته (کمیسیون برای تبلیغات و فروش محصولات و خدمات) و حمایت های مالی پول دریافت می کنند.

اگر دوست دارید بنویسید و به چیزی علاقه دارید، این پروژه را یک پروژه بلندمدت در نظر بگیرید که می تواند در آینده نتیجه دهد. بلاگفا، رز بلاگ و… را برای انبوهی از اطلاعات وبلاگ نویسی بررسی کنید.

 

 

5. فروش کالاهای دست ساز

اگر اهل هنر هستید یا به صنایع دستی علاقه دارید، فروش آنلاین کالاهای خود پول ، برکت و نعمت بسیار زیاد و لذت بخشی را وارد زندگی شما می کند. سایت هایی مانند دیجی کالا ، باسلام ، دیوار و شیپور به شما امکان می دهند اقلام خود را به نمایش بگذارید و حتی درخواست های سفارشی را دریافت کنید.

 

 

همچنین ایجاد فالوور از طریق وب‌سایت‌هایی مانند Pinterest و Instagram ممکن است طرفداران زیادی برای شما پیدا کند و به ایجاد کسب و کار شما کمک کند. برای ساختن چیزی که دوست دارید پول دریافت کنید.

 

 

6. فروش محصولات دیجیتال

اگر محصولاتی دارید که در رایانه خود ایجاد می کنید، می توانید آنها را به دیگران بفروشید که ممکن است سودمند باشند.

ایده های دیجیتال شامل هنر، فونت ها، کتاب های الکترونیکی، کارت های تبریک، پرتره های سفارشی است و اگر واقعاً می خواهید زمان بگذارید، می توانید دوره ها را بفروشید.

محصولات شما را می توان از طریق وب سایت خود، آمازون و بسیاری از سایت های دیگر فروخت. هنگامی که چیزی را به صورت دیجیتالی ایجاد کردید، می توانید آن را بارها و بارها بفروشید.

  • زمان سرمایه گذاری اولیه می تواند منجر به فروش طولانی مدت شود.

 

 

7. پادکست

این کار کمی تلاش بیشتری می خواهد و همچنین یک سرمایه گذاری بلند مدت است. پادکست شامل ایجاد صدا در مورد یک موضوع خاص است.

پیدا کردن موضوعی که باعث ایجاد علاقه شود می تواند از طریق حمایت مالی به شما دستمزد بدهد. اگر بتوانید مردم را وادار کنید که به صحبت های شما گوش دهند، می توانید از شرکت ها بخواهید که در پادکست شما تبلیغ کنند.

 

آکادمی خاکی به شما پیشنهاد می کند اگر میخواهید از طریق ساخت پادکست کسب درآمد کنید، آنها را در اپلیکیشن های جهانی پادکست مانند کست باکس و یا وبسایت خود منتشر کنید تا بیشترین بازدهی را در دراز مدت بگیرید و لذت ببرید.

 

 

8. طراحی گرافیک با فتوشاپ یا گوشی

اگر در طراحی مهارت دارید و آن را سرگرم کننده می دانید، این کار را برای دیگران انجام دهید.

بسیاری از افراد به طراحی لوگو کسب و کار ، برندینگ و کارهای ساده فتوشاپی نیاز دارند که ممکن است بتوانید انجام دهید. تنها چیزی که واقعا نیاز دارید نرم افزار آن است که حتی می توانید با گوشی خود انواع طراحی های حرفه ای را در کمترین زمان انجام دهید. برای شروع می توانید در سایت هایی مانند (انجام میدم) حساب کاربری و کاره ایجاد کنید و مشغول به کسب درآمد شوید.

 

  • همچنین اگر فایل های لایه باز فتوشاپ ارزشمندی دارید که قابل عرضه است می توانید با دوره آموزش وردپرس آکادمی خاکی ، یک سایت فروش فایل و یا سایت آموزشی طراحی کنید و فایل های خودتان را بصورت آنلاین به فروش برسانید و لذت واریز پول به حسابتان را بچشید.

 

 

9. فروش در دیجی کالا یا باسلام

فروش مجدد راه طولانی را با اینترنت طی کرده است و همچنان محبوبیت پیدا می کند. می‌توانید با فروختن چیزهای اطراف خانه شروع کنید و سپس ببینید چه چیزی می‌فروشد.

یکی از روش‌هایی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید اقلام از قبل در بازارهای دیگر و فروش مجدد آنها به صورت آنلاین است. گزینه دیگر این است که اقلام جدید را با هزینه کمتر بخرید و سپس آنها را با قیمت بالاتر از طریق دیجیکالا یا باسلام، شیپور/دیوار، ترب و… بفروشید، جایی که می توانید یک حراج یا قیمت خرید را تعیین کنید.

 

 

10. پخش زنده بازی های ویدئویی

این ممکن است برای بسیاری مانند یک شغل رویایی به نظر برسد، و واقعاً ممکن است چنین باشد.

کمک‌های مالی و راهنمایی‌هایی را از افرادی که بازی آنلاین شما را تماشا می‌کنند دریافت کنید یا به اشتراک پولی خود ادامه دهید.

اگرچه باید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، رویدادهای E-Sports اکنون عرصه ها را پر می کنند، شوخی نیست. بازی های توییچ و فیس بوک را بررسی کنید.

 

 

11. طراحی وبسایت بدون کدنویسی با وردپرس

افراد و شرکت ها هر روز در حال راه اندازی وب سایت ها و صفحات فرود هستند. با داشتن برخی مهارت های اولیه طراحی سایت با وردپرس، می توانید این کار را برای آنها انجام دهید.

یادگیری وردپرس شروع خوبی برای طراحی وب است، همانطور که درک گزینه های مختلف مانند Wix نیز وجود دارد ولی وردپرس اولین پیشنهاد ما به شماست.

پیشنهاد کمک به مردم برای راه‌اندازی و نگهداری سایت‌هایشان، کسب‌وکاری است که با دیجیتال شدن بیشتر جهان، رشد خواهد کرد.

بسیاری از آموزش های طراحی وب به صورت آنلاین در آکادمی خاکی در دسترس شما هستند که دوره جامع وردپرس یک منبع ارزشمند است.

 

همچنین 4 جلسه رایگان دوره جامع وردپرس آکادمی خاکی از اینجا ببینید، و بعد دوره جامع را با خیال راحت با پشتیبانی بخرید و استفاده کنید.

 

 

12. یک برنامه، بازی یا برنامه افزودنی Chrome ایجاد کنید

این برای همه نیست و به تجربه کدنویسی نیاز دارد، اما می تواند درآمد جدی برای شما به همراه داشته باشد.

ایجاد بازی‌هایی برای جمعیت‌شناسی شما ممکن است در دانستن آنچه می‌خواهید به شما مزیت بدهد، بنابراین چشمان خود را برای ایده‌ها باز نگه دارید.

سایت‌هایی مانند Bubble به شما امکان می‌دهند برنامه‌هایی را بدون کد بسازید، بنابراین اگر از قبل ایده‌ای در ذهن دارید، ممکن است به شما کمک کند.

 

 

13. مشاور و ادمین رسانه های اجتماعی

اگر به طور منظم از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، مهارت‌هایی دارید که بسیاری از کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، به‌ویژه افراد قدیمی‌تر.

کمک به کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان برای درک رسانه‌های اجتماعی، و همچنین ارسال استراتژی‌ها، سود زیادی برای مالکان دارد.

این به طور بالقوه می تواند به یک کسب درآمد دائمی مدیر رسانه های اجتماعی مانند ایتا، تلگرام و یا اینستاگرام منجر شود.

 

 

14. نویسنده آزاد

اگر دوست دارید بنویسید، در آن مهارت دارید و مایل به یادگیری هستید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد. نویسندگان بیشتر برای خبرنامه ها، آگهی دهندگان و وبلاگ ها محتوا تولید می کنند.

اغلب باید در مورد موضوعاتی بنویسید که با آنها ناآشنا هستید و باید تحقیق کنید، اما اگر به دنبال کار هستید باید آنچه را که در دسترس است بردارید.

اگر به زبان دوم می نویسید، به دنبال کار در کشورهای دیگر باشید. نویسندگی راه کار ترجمه را نیز باز می کند. Writers.work مانند Solidgigs و Flexjobs پروژه هایی برای نوشتن دارد.

 

 

15. ویرایش ویدئو

ویدیو به صورت آنلاین حیاتی می شود. تبلیغ‌کنندگان ویدیوهای بیشتری ارسال می‌کنند، کانال‌های یوتیوب در حال رشد هستندکه می توان ویدیوهای کانال های یوتیوب را تدوین کنید و به درآمدهای بالایی از این مهارت بربسید.

با برخی از نرم افزارهای ساده مانند اینشات و کپ کات برای گوشی تلفن همراه و یا پریمیر برای سیستم + مهارت های اولیه می توانید توسط صنایع مختلف، کسب و کارهای مختلف برای ویرایش فیلم ها استخدام شوید.

برای شروع به دنبال پروژه ها در سایت های فریلنسری باشید و روی آن پروژه ها و گرفتن نظرات مثبت کارفرمایان تمرکز کنید.

 

 

16. ویرایش صدا

با محبوبیت بیشتر پادکست، نیاز به ویرایشگرهای صوتی نیز احساس می شود. همانند ویرایش ویدیو، نرم افزار مناسب ادیت صدا و پادکست را دریافت کنید و در همان پلتفرم ها مانند کست باکس به دنبال شغل بگردید.

 

 

17. معلم آنلاین

از زمانی که همه‌گیری ویروس ها به شدت به سیستم آموزشی ضربه زد، تدریس آنلاین رشد کرد. همانطور که دانش آموزان نیاز به تدریس خصوصی دارند، معلمان مجازی نیز به یک چیز عادی تبدیل شده اند.

نیاز به معلمان در بسیاری از زمینه های موضوعی باعث شده تا این صنعت رشد قابل توجهی داشته باشد. در سایت هایی مانند استاد بانک و استاد سلام و… به دنبال مشتریان و هنرجویان باشید.

 

 

 

این ایده های کسب و کار آنلاین برای نوجوانان و دانش آموزان شامل مهارت هایی است که بسیاری از نوجوانان قادر به یادگیری و انجام آن هستند.

توجه به این نکته مهم است که راه اندازی یک کسب و کار شامل مجوزهایی است که بسته به کشور و ایالت متفاوت است و به احتمال زیاد نیاز به مشارکت والدین دارد.

تحقیقات خود را در مورد آنچه که قبل از شروع هر شغل مورد نیاز است انجام دهید و همیشه از بهترین راه ها و روش های کسب درآمد آنلاین و سریع استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را در سریع ترین زمان بگیرید.

 

 

اگر در این خصوص سوالی دارید حتما روی آکادمی خاکی حساب باز کنید و از چت آنلاین سایت و یا کامنت های این پست با ما در ارتباط باشید.

عاشقانه همراهتان هستیم…♥

5 1 رتبه
رتبه بندی مقاله
آخرین
guest
0 دیدگاه ثبت شده
بازخوردهای درون خطی
نمایش همه نظرات